اجازه خدا؟

دخترک ....

اجازه خدا؟



نظرات شما عزیزان:

Farzad
ساعت3:49---24 شهريور 1392

سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار عالی دارید به وبلاگ منم سری بزنی باشه راجب جاستین بیبره بیا ببین چی کردم نظر فراموش نشه نظر سنجی هم شرکت کن راستی با تبادل لینک با وبلاگت پایم منو بلینک بگو باچی بلینکمت که حتما میلنکمت چون وبلاگ زیبای داری منتظرتم


alireza
ساعت0:33---7 شهريور 1392
هیچی زجرآورتر از این نیست که عشقت تو چشمات زل بزنه وبگه:


روزاول که گفتم دوست دارم خربودم،داغ بودم،نمیشه باهم باشیم فراموشم کن


اینجاس که باید بگــــــــی : هـــــه!!!


alireza
ساعت0:30---7 شهريور 1392
هیچی زجرآورتر از این نیست که عشقت تو چشمات زل بزنه وبگه:

روزاول که گفتم دوست دارم خربودم،داغ بودم،نمیشه باهم باشیم فراموشم کن

اینجاس که باید بگــــــــی : هـــــه!!!


playful girl
ساعت3:06---2 شهريور 1392
تعلق که نداشته باشی



به جایی … به کسی … به چیزی …



تمام شدنت راحت تر



از آنی میشود که گمان می بُردی !


playful girl
ساعت18:24---31 مرداد 1392
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی.لینک شدی.فقط نزار لینکم خاک بخوره و بهم سر بزن

♥♥♥♥♥ آینــــاز& صـــادق ♥♥♥♥♥
ساعت7:39---29 مرداد 1392
سلام وبلاگت خیلی زیباست
هر روز بهت سر میزنم

به وب منو عشقم سر بزنی ممنون میشم نظر یادت نره


shahablover
ساعت13:46---27 مرداد 1392
سلام دوست خوبم وب زیبای داری ولی بنظرم اگه 3 ستونش کنی بهتر باشه
به منم سربزن
شاید بتونیم بیشتر هم فکری کنیم
مخصوصا برای وب من
چون قراره به یک سایت رمان نویسی برای کابران انجام بشه
با تشکر
حتما بیا منتظرتم


صدف
ساعت13:20---23 مرداد 1392
پس چرا لینکم نیست؟؟؟
پاسخ:ادرسو درس ندادی که نمیاد


الهه... نمکدون
ساعت18:37---22 مرداد 1392
منم هستم میشه منم برگمو بدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:51 ] [ nadia ] [ ]